clash of clans hack 2014 Hile elmas Gem iphone ipod android full bedava Kazan

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , ,

CLASH OF CLANS HACH/CLASH OF CLANS HİLE/CLASH OF CLANS TAS HİLESİ/CLASHOF CLANS OYUN TAKTİKLERİ

Arkadaslar Clash Of Clansda bedava tas kazanmanizi sagliyacak olayi adim adim anlatiyorum...
(BU İŞLEMLER IPHONE,IPOD VEYA IPADDEN YAPILMALIDIR)
1)Verdiğim linke tiklayin(http://m.freemyapps.com/share/url/fcc0c4a0)
  
2)Go away(acilan pencerede giris manasinda yazan tus bu yazi her girdinizde farkli yazilmis olabiliyor bunu ztn anlarsiniz...go,oke,come tarzi giris butonu)

 3)Acilan sayfadaki uygulamalardan birine tiklayin(Bn keek tikliyorum,bu uygulamalar 48 saatte bir degisiyor)
4)acilan sayfada ingilizce bir yazi gelicek karsimiza(48 saatte bir sayfa puanlari yenilenicektir......gibi)bu yaziya okey diyoruz

  
 5)Bizi app storede uygulamanin indirme sayfasina aktariyor
  
6)Uygulamayi indiriyoruz ve uygulamayi acip 30 sn bekliyoruz
7)Safariye girip sayfayi yeniliyoruz.
 8)Sag ustte puan gelmismi diye bakiyoruz(puanim 1675 di suan 1775 olmus)
 9)gelmisse indirdigimiz uygulamayi silebiliriz gelmemisse de ayni islemi yapiyoruz ancak uygulamayi tekrar indirmenize gerek yok app storeye aktardiginda uygulamayi oncen indirdiginiz icin ac butonu olacak basin ve 30 sn bekleyin ve safariye girip puanin gelip gelmedigine bakin

UYARÌ!Her gun yeni uygulamalar gelmektedir ve en fazla 3 gun boyunca bu uygulamalari indirip puan kazanabiliyorsunuz bunun icin her gun girmenizde fayda var.

UYARİ!Her uygulamadan bir defa puan kazanilir...

 UYARİ!Bazi kisilerde oke tusuna basinca ayarlarda degisiklik isteyebilir bunu degistir(yukle) deyin.Sonra parola isteyecek bu paraloyada telefonunuzun parolasini yazin telefonunuzun veya ipadiniz parolasi yoksa ztn parola istemez.



















 Ve tasa gelelim 3000 puan ulastiginizda app storeden 10$ lik hediye ceki veriyor ve biz bunu CLASH OF CLANS DA Kullaniyoruz...

Önemli ; Yok Görmedim, Bilmiyorum, Duymadim Demeyin..Bizde Yalan olmaz..
hediye çeki şifresi veriyor o şifreyi app storeye giriyorsunuz hesap app store nize yatıyor.

TAKILDIĞINIZ YERLERDE YORUMDAN DESTEK ALABİLİRSİNİZ..... Tesekkurler;bir yorumu  cok gormeyin

1 yorum :

  1. Adsız dedi ki... :

    allah razi olsun saol admin www.heppaylasimvar.blogspot.com

Yorum Gönder