164 Lvl Satılık Clash of Clans Satılık Köy isim Degiştirme Hakkı Mevcut

Etiketler: , , , ,



Merhaba Clash of Clans Severler ;

Uzun Süredir Oynadigim Oynamaktan zevk aldigim En iyi Strateji Oyunu Clash of Clans Hesabimi Satmak istiyorum.

Uzun Lafın Kısasi Hesap Yukarida Gördünüz Gibidir. Zaten Bu Oyunu Oynayan Bilir.

isim Degiştirme Hakki Mevcut. Resimlerde Ne gördüyseniz Hesab Bana aittir..

Fiyat : 1.500  Emek Verilerek Pazarlik Yapilmaz.. 1.500 Veren Hesabi alir. ( Tik Tak )


clash of clans satılık hesap, satılık clash of clans hesapları, satılık clash of clans hesabı, satılık clash of clans sahibinden, satılık clash of clans çarları, satılık clash of clans köy, satılık clash of clans hesabı sahibinden, satılık clash of clans köyleri,clash of clans satılık hesap, clash of clans satılık köy sahibinden, clash of clans hile, clash of clans satılık çar, clash of clans satılık hesaplar sahibinden, satılık clash of clans hesabı sahibinden, clash of clans satılık köy fiyatları, clash of clans satılık char,

Clash of Clans Köy Hesabini Satmak isteyen Yorum Kısmına Yazabilirler.

2 yorum :

  1. Adsız dedi ki... :

    Cok Güzel Ucuz fiyat, Gecen ben aldim, bir hesap 2.750 verdim. Keske Daha önce Satsaydiniz Hesabi Havada alirdim.

  1. Adsız dedi ki... :

    pahalı. 800 lira kabul edersen yarın alırım

Yorum Gönder